رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

زندگی مامان وبابا

یک روز گرم دوباره

1393/5/5 18:52
نویسنده : مامان یاسمن
638 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از یک روز گرم دوباره که بازهم من و تو توی خونه تنهایی مو توام حسابی حوصلت سررفته

بردمت حموم و خواستم ببرمت بیرون ولی واقعا دلم نیومد آخه هوا بسیار بسیار گرمه و تو همش بهونه بیرون و میگرفتی خلاصه هرجوری بود سرت و توی خونه گرم کردم

عاشق اینی بری روی این میزه و نانای کنی و بچرخی

الان خیلی جدی داری نا نای می کنی ولی اصلا حوصله نداری

دلت ددر میخواد ولی نمییییییشه غمگین

جووووونممحبت

بالاخره بعداز کلی دلقک بازیهایی که برات در آوردم خندیدیجشن

و با لاخره من و کشوندی پشت بوووم خوشمزه

و آخرم راضی نشدی و زدی زیر گریه غمگین

پسندها (2)

نظرات (7)

خاله فرزانه
6 مرداد 93 17:09
عزیزم دلم براتون سوخت چقدر گرمه اونجا اینجاست که باید بیاید مسافرت به مناطق خوش آب و هوایی مثل خونه ما چقدر هم لباسش نازه و بهش میاد
مامان یاسمن
پاسخ
آره واقعا خیلی گرمه هوا باید یه سر بیایم اونورا مرسی دختر دایی جوووون
مامان یاسمن
7 مرداد 93 0:25
اییی جوووووونم که تو چقدر ناز و خوشگلی یه جاهایی ام شبیهه خودت میشه یاسمن جون خوشگل و ناز ناااازی بووووووس خوشگله من
مامان یاسمن
پاسخ
مرسی عزیزه دللمممممممم
مامان سارینا جوووون
7 مرداد 93 13:01
ای جووونم چقدر قرمز بهت میاد عزیزم بوووس برای تو دخمل خوشگل مامانش اسفند یادت نره
مامان بهار کوچولو
12 مرداد 93 17:19
ای جووونم دلم براتون تنگ شده خوشگله خاله ماشاله اسفنددود کن واسش
مامان یاسمن
پاسخ
ماام همینطور
مامان ریحانه
13 مرداد 93 10:37
وااااااای خدا چه لباسی چقدر بهت میاد فدات شم اون رقص جدیت تو حلقم قربونش بشم نی نی
مامان یاسمن
پاسخ
وااای خاله جونی مرسی بوس بوس به رقص دخمل شما که نمیرسه [پلک
مامان علی
13 مرداد 93 13:14
الهی بیچاره رهاحق داره ماکه بزرگیم حوصلمون سر میره چه برسه به بچه هامون واقعا بخاطر گرما زندونی شدیم
مامان یاسمن
پاسخ
اره واللللااااا
مامان شهناز
21 مرداد 93 10:37
دخترم چقده بااین تاپ دامن ناناز شدی جیگرم اینقد حوصلت سررفته بود مامانجونت بردت پشتبوم همه جاروببینی کلی خوش گذشت عزیزم با تو همه جا خوش میگذره
مامان یاسمن
پاسخ
مرسی مامان شهناز جوووووون دووووست داررررم