رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

زندگی مامان وبابا

روزهای گرم تابستان

1393/4/17 18:28
نویسنده : مامان یاسمن
433 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم امسال تابستون هوا خیلی گرم شده و خیلی نمیتونیم بیرون ببریمت ،ولی خوب روزایی که بابایی خونست(جمعه ها) ساعتای خنک روز میریم بیرون و تو کلی کیف میکنی خیلی ددری هستی ،وقتی خونه ایم می گردی دنبال شالم و میای بهم میدی و می گی مامانی بریم چشمک

جمعه تصمیم گرفتیم واست سه چرخه بخریم ،ماهانی داشت و سوارش شدی و دیدیم خیلی خوشت اومد واسه همین برات گرفتیم خیلی دوسش داری و کلی باهاش کیف میکنی مامانی با سه چرخت میبرتت پارک و کلی خوشحالی ...

اینجا با ماهانی اومدی پارک

جدیدا مثل ایکی یوستان انگشتتو میکنی تو دهنت این شکلی

اینم سه چرخه ماهان

رها لا به لای لباس عروسا

عاشق نون بستنی هستی (خیلی  بی مزست )خطا

مامان شهناز این موبایل و واست گرفته و توام یرییز الو میکنی میگی الووو مامانی بیا

قیافرووو

اینم رها خانوم تو خانه فراز که رفتیم واسش سه چرخه بخریمو انگار نه انگار که ما اونجا بودیم هیچ توجهی به ما نمیکردو هرچی میگفتیم بیا بریم باهامون بای بای میکردو میگفت برو

میخواست با این نی نی کلی بازی کنه

اینم از سه چرخت

اینجاام بابا سه چرخت و گذاشت تو ماشین و تو کلی گریه کردی میگفتی بازی بازیی

تو خونه ام ول کنش نبودی تا ساعت 2 نصفه شب بازی کردی

اینم از شیطون کاریات

تازگیاام نمیزاری من بهت آب بدم میگی خودم بریزم خودمم بخورم خطا

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (8)

مامی مانا
17 تیر 93 19:28
سلام عزیزم چه دخمل با نمکی داری خدا حفظش کنه چه سه چرخه ی خوشملی داری مبارک باشه
مامان یاسمن
پاسخ
مرسی از شما
مامان ریحانه
18 تیر 93 10:23
واااااااااااااااااااااای دلم باز شد مخصوصا با اون قیافه خوشگلش که چسبونده به شیشیه شکار لحظه ها میکنی ها سه چرخت مبارک عزیزم همیشه در کنار هم خوش باشید
مامان یاسمن
پاسخ
مرسی مامان ریحانه جون نیایش وببوس
خاله فرزانه
18 تیر 93 13:55
چه سه چرخه خوش رنگی چه لباسهای رها خوشگلن منم دخممممممممل میخوااااااام البته بگم پسمل من یه دنیاس
مامان علی
20 تیر 93 13:18
اینقدر عکسای جالبی گذاشتی به کدومش نظر بدممبارکه چقدر سه چرخه بهش میاد .چه قیافه ییم میگیره انگار چند ساله موتور سواره ببینمش اون لپاشو حسابی میکنم.ببوس ناز دختر بلای اتیش پارتو
مامان یاسمن
پاسخ
مرسییییی دختر خاله مهربووونم,علی وببوس
مامان صالح
20 تیر 93 21:36
سلام طاعاتتون قبول .وای خوش به حالت که تو مزون کار میکنی .من که هروقت تو کوچه میرم .جلوی ویترین این مزون ها می ایستم و کلی ذوق میکنم
مامان یاسمن
پاسخ
سلام عزیزززم طاعات شما قبول ،مرسی تشریف بیارید اینجا پیشمون کلی خوشحال میشیمااا
دلبر
25 تیر 93 2:56
3چرخت مبادک عزیز خاله. ارها بزرگ شدیاااا، ماشالله
مامان یاسمن
پاسخ
مرسی خاله جوون
مامان سارینا جوووون
7 مرداد 93 13:05
ای جووووونم خوشگله من
مامان بهار کوچولو
12 مرداد 93 17:21
خاله دورت بگرده خوشگلم دوووووووست دارممممم بووووووس برتی مامان و دخمل خوشگل
مامان یاسمن
پاسخ
مرسی عزیزم